Nog een week! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tamara en Eline - WaarBenJij.nu Nog een week! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tamara en Eline - WaarBenJij.nu

Nog een week!

Door: Eline en Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara en Eline

11 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Lieve familie en vrienden,

Nog een weekje te gaan... Volgende week vrijdag,18 juli, vliegen wij om zeven uur 's ochtends naar Afrika. Na een tussenstop op Zürich, en tanken op Nairobi, landen wij om acht uur 's avonds in Dar es Salaam. Voor de eerste drie dagen hebben wij een hotel geboekt aan het strand (zie foto’s), om even bij te komen en ons voor te bereiden op het echte leven in Afrika. Nog maar even genieten van de luxe dus!!

Wanneer we aangekomen zijn in Afrika zullen wij weer een blog schrijven om jullie te laten weten hoe alles gaat! Op dit moment zijn wij de laatste spulletjes aan het kopen en onze tassen aan het inpakken! Ook hebben wij in de tussentijd een interview gedaan voor een krant in Nieuwerkerk (Hart voor Holland), waarin wij hebben verteld wat wij precies gaan doen en wij hebben een oproep gedaan voor donaties voor de verloskundige zorg. Tamara’s buurmeisje heeft nog armbandjes gemaakt voor de kindjes in Afrika, deze nemen wij mee en gaan wij daar uitdelen!

Wij zien jullie in ieder geval over zes weken weer en ondertussen houden wij jullie op de hoogte door deze blog en foto’s!

Om geld in te zamelen voor de verloskundige zorg in Tanzania hebben wij jullie hulp nog steeds nodig!!! Als je ook iets zou willen doneren dan heel graag!
Het geld kan gestort worden op rekeningnummer: 8539442 ten name van T. Fennema, betalingskenmerk: sponsoring Tanzania.

Liefs,

Eline en Tamara

• 18 Juli 2014 - 03:38

Monica:

Zo bijna onderweg voor een ervaring van jullie leven. Ben benieuwd naar jullie verhalen dikke knuffel