Voorbereidingen in volle gang.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tamara en Eline - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tamara en Eline - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang..

Door: Eline en Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara en Eline

05 Juni 2014 | Nederland, Rotterdam

Hoi allemaal,

Nog ongeveer 1,5 maand tot ons vertrek naar Tanzania, het begint nu toch wel heel dichtbij te komen... met deze blog willen wij even laten weten hoe het staat met de voorbereidingen! Ten eerste willen wij alle mensen die al een donatie hebben gedaan even bedanken!

Op Koningsdag hebben wij op de rommelmarkt gestaan in Capelle om daar ook geld op te halen voor de verloskundige zorg in Tanzania. Wij hadden allemaal spullen gekregen van familie om te verkopen en wij hebben daar een mooi bedrag mee opgehaald! Wij hebben een paar foto’s toegevoegd.

Na een hele drukke tijd op de opleiding en inmiddels weer vijf weken stage achter de rug hebben wij gisteren eindelijk onze vaccinaties gehaald! 3 prikjes waar we nu een lekkere stijve arm van hebben. (ook foto's toegevoegd van dit uitje, let vooral op de bange lach van Tamara, haha!)

Nu worden wij allebei soms ook wel even zenuwachtig voor wat ons allemaal te wachten staat en wij werken langzaam ons lijstje af met wat wij allemaal nog moeten regelen en kopen.

Eline's lieve vriend Bart heeft voor zijn jaarlijkse voetbal toto waar allemaal vrienden en familie aan meedoen ook een bijdrage gevraagd (de inleg van deelname) om aan ons te doneren, wat wij super lief vinden!

Hopelijk krijgen wij snel te horen waar we zullen verblijven en naar welk ziekenhuis wij toegaan, dit zullen we natuurlijk gelijk laten weten! Wij gaan 18 juli vliegen, zodat wij voordat we naar ons gastgezin gaan eerst nog even bij kunnen komen in een hotel! Voor nu gaan wij deze week nog onze ticket boeken en dan een visum aanvragen.

Om geld in te zamelen voor de verloskundige zorg in Tanzania hebben we jullie hulp nog steeds nodig!!! Als je ook iets zou willen doneren dan heel graag!
Het geld kan gestort worden op rekeningnummer: 8539442 ten name van T. Fennema, betalingskenmerk: sponsoring Tanzania.

Liefs,

Eline en Tamara